Newsroom-tähti muuttaa aasialaiset puutteet omaisuudeksi

Mitä Elokuvaa Nähdä?

NEWSROOM CAST (seisoo vasemmalta): Jeff Daniels, Thomas Sadoski, Olivia Munn, John Gallagher Jr. ja (istuva) Dev Patel

SINGAPORI - Olivia Munn, joka pelaa vahvan tahdon, sitkeyden ja itsevarmuuden hahmoa Sloan Sabbithia HBO: n alkuperäisessä The Newsroom -sarjassa, vihasi häntä liian aasialaiseen ulkonäköön - silmänräpäyksessä, tummissa hiuksissa, pisaroissa - varttuessaan.

Munn, jonka kiinalainen äiti meni naimisiin amerikkalaisen sotamiehen kanssa, kun näyttelijä oli 2-vuotias, sanoi kasvaneen sisarpuolen kanssa, josta ihmiset yleensä pitivät enemmän, koska hän oli vaalea ja niin länsimaisen näköinen.

Sen sijaan, että Munn sanoi pahoittelevan tätä, hän hyväksyi sen tarkalleen sellaisena kuin se oli. Hän kertoi Kysyjälle Kaakkois-Aasian toimittajien tapaamisen aikana Four Seasons -hotellissa Orchard Boulevardilla täällä, minun piti vain hyväksyä, että ihmiset eivät olisi minulle niin suloisia tai mukavia kuin hänelle.

Lisättiin 33-vuotias näyttelijä. Näin elän elämäni nyt.Kylie Padilla muutti uuteen kotiin poikiensa kanssa, kun hän oli jakanut Aljur Abrenican Jaya jättää jäähyväiset PH: lle, lentää tänään Yhdysvaltoihin aloittamaan uuden matkan KATSO: Gerald Anderson lähtee purjehtimaan Julia Barretton perheen kanssa Subicissa

Kaikki harmaan sävyt

Munnin isä on saksalaista ja irlantilaista alkuperää. Hän syntyi Oklahomassa, mutta kasvoi Tokiossa, Japanissa, missä hänen isäpuolensa oli ollut monien vuosien ajan. Hän palasi Yhdysvaltoihin 16-vuotiaana, kun hänen vanhempansa erosivat. Hän aloitti journalismin Oklahoman yliopistossa.

Hän huomautti: On vaikeaa, kun ihmiset yrittävät aina taistella jotain vastaan ​​tai paheksua jotain sen sijaan, että vain hyväksyvät tilanteen. Teemme itsellemme karhunpalveluksen, kun vietämme niin paljon aikaa vihaiseksi jostakin, mikä ei ole niin kuin haluamme. Maailma ei ole oikeudenmukainen; se on hyvin monimutkaista. Me kaikki tekisimme paljon paremmin, kun ymmärrämme tämän ja [arvostamme] kaikkia harmaan sävyjä.

Näyttelijä muisteli aikaa, jolloin hän oli vakuuttunut siitä, että hän ei ollut tarpeeksi kaunis koskaan onnelliseksi: Mediassa näemme aina näitä vaaleakarvaisia, todella ohuita, kauniita, valkoisia ihmisiä. Muistan - jo 6 tai 7-vuotiaana - katsoin peiliin ja vihasin, että silmäni näyttivät enemmän kiinalaisilta ja että minulla oli pisamia. Muistan, että itkin ja olin hyvin vihainen itselleni, koska kaikki muut, jotka saivat paljon enemmän rakkautta, olivat länsimaisia. Teini-ikäisteni aikana olin aina hankala eikä sopinut.

Asiat alkoivat muuttua, kun Munn täytti 16 ja muutti Tokiosta takaisin Oklahoma Cityyn. Silloin päätin omaksua mielestäni puutteet, hän sanoi. Sanoin, että aion lopettaa haluamani asioiden olevan erilaiset. En aio taistella ihmisten kanssa saadakseni heidät samanlaisiksi kuin minä. Tajusin, että aina on pitempiä, ohuempia, kauniimpia ja älykkäämpiä tyttöjä kuin minä - samalla tavoin kuin aina olisi lyhyempiä, rumaempia tyttöjä. Päätin olla vain paras itseni koko ajan.

Onko oma meikki

Kun Munnista tuli näyttelijä, hän alkoi tosissaan muuttaa epätäydellisyytensä omaisuudeksi.

Siksi teen oman meikkini, hän sanoi. Koko elämäni ajan minulla on ollut ongelmia ihmisten kanssa, jotka eivät osaa tehdä aasialaisia ​​kasvoja. Minulla on pyöreät kasvot, pienet silmät, kapeat huulet ja tapaan ihmisiä, jotka haluavat yliarvioida piirteitäni. Minun piti oppia ... koska haluaisin paljon mieluummin näyttää huonolta omin käsin kuin jonkun toisen.

Munn oli Singaporessa mainostaakseen HBO: n alkuperäissarjan The Newsroom toista kautta, jonka ensiesitys Aasiassa 5. elokuuta kello 21.00.

Oscar-voittajan Aaron Sorkinin kirjoittama show on kulissien takana katsaus ihmisiin, jotka tekevät iltaisin kaapeliuutisohjelman News Night kuvitteellisessa Atlantis Cable News Network -verkostossa. Yhdeksän jakson toinen kausi kattaa ajanjakson elokuusta 2011 marraskuuhun 2012 ja koskettaa muun muassa Yhdysvaltojen hallituksen terrorismin vastaista politiikkaa ja yleisiä vaaleja.

Se alkaa päivinä ennen vaalien yötä 2012, jolloin News Nightin henkilökunta valmistautuu antamaan talletuksia oikeudenkäynneissä, joiden olosuhteet ilmenevät koko kauden ajan.

Leila de lima seksivideo

Näemmekö enemmän omaa persoonallisuuttasi Sloanissa tällä kaudella?

Kuva: OLIVIA Munn: HBO

Yksi asia, jonka kerroin Sorkinille Sloanista, oli se, että rakastin hänen sosiaalista hankaluuttaan, mutta mitä todella halusin, oli se, että hän ei pyytänyt anteeksi. En usko, että minun pitäisi antaa [näyttää sitä] julkisesti! Monta kertaa sanon väärän asian ja nautin siitä, mutta luulen, ettei minun olisi pitänyt antaa puhua.

Luuletko, että voit todella olla joku Sloanin kaltainen tosielämässä?

Olen erikoistunut journalismiin. Ensimmäinen työpaikkani yliopistossa oli kirjoitus sanomalehteen. Sain harjoittelun paikallisella uutisasemalla. Kun lähdin yliopistosta, työskentelin NBC: n tytäryhtiössä. Halusin todella kertoa tarinoita. Se on mielestäni toimittaja - joku, joka kertoo tarinoita hänen ympärillään olevista asioista.

Nykyään mielestäni on niin vaikeaa olla toimittaja. Yhteiskuntana olemme tehneet toimittajille todella vaikeaksi olla puolueettomia, olla joutumatta muuttamaan lapsimurhaa salaiseksi tarinaksi luokitusten vuoksi. Tämän ympäristön olemme luoneet niin monissa kaapeli-uutis- ja radio-ohjelmissa sekä blogeissa ja Twitter-syötteissä. Nyt mieluummin teeskentelen olevani toimittaja.

Innoittiko sinua todellinen henkilö kuvaamaan Sloania?

Tämän hahmon on kirjoittanut Sorkin. Hän kertoi minulle, että tämä ei perustunut kenellekään, vaan vain hänen tekemiinsä tutkimuksiin, jotka auttoivat luomaan roolin. Olin kuitenkin hyvin tarkka siitä, miten halusin Sloanin näyttävän. En halunnut hänen käyttävän mitään räikeää, koska en halunnut, että tämä vie katsojien huomion heidän antamastaan ​​tiedosta. Halusin hänen käyttävän sopivaa pukua, ei jotain, joka peittäisi häntä liikaa, jotta hän näyttää siltä, ​​että hän pyysi anteeksi naista. En myöskään halunnut hänen kiihdyttävän naisellisuuttaan tai seksuaalisuuttaan, joten päätin hänen käyttää jotain ammattimaista ja sopivaa tapaa, jolla mies pukeutuu mukavaan pukuun. Vasta sen jälkeen, kun koko kausi oli kulunut, tajusin, että henkilö, jota olin aina rakastanut ja jota etsin tyyliltäni, oli Diane Sawyer.

Mikä houkutteli sinua rooliin?

Kaksi asiaa tarttui minulle todella: Ensinnäkin Aaron Sorkin ja toiseksi se, että käsikirjoitus oli erilainen kuin mitä olin koskaan tavannut. Olin juuri päättänyt yhden näyttelyn NBC: ssä tuolloin ja luin komentosarjoja, mutta en voinut erottaa eroa ... Kun tulin asiaan, hylkäsin muut tarjoukset [toivossa] esiintyä roolissa. Kaikki tietävät, että koe-esityksessä minä olin se, jota näyttelijät eivät halunneet nähdä, koska en ollut Broadwayn näyttelijä tai joku aasialainen tyttö, josta tuli suosittu YouTubessa.

Millaista oli työskennellä hämmästyttävien näyttelijöiden kanssa, kuten Jeff Daniels ja Dev Patel ?

Se oli kaikki mitä toivoin olevan. Näyttelijöiden kanssa työskenteleminen oli hienoa, että teimme tätä todella vakavaa, kovaa materiaalia, mutta se otti vain naurua ja leikkiä.

Oliko tuotannon aikana hetkiä, joita pidät mieleenpainuvina?

Sorkin kirjoitti jokaisen jakson, mikä oli hyvin harvinaista jollekulle hänen kasvustaan. Kaudella oli vain yksi jakso, jossa käsikirjoitusta ei saatu vasta yöhön

ennen - se oli se aika, jolloin puhuin paitsi Sorkin-vuoropuhelua myös Sorkinia japaniksi. Kun näin sen, olin shokissa. Ensimmäinen kohtaus oli tämä iso taistelu Sam Waterstonin hahmon Charlie Skinnerin kanssa. Työskentelin sen kanssa koko yön. Itkin siitä välillä 2 ja 3 aamulla ja jäin ylös klo 5 asti. Lempihetkeni tapahtui harjoitusten aikana. Kuulin videohuoneen kohinaa. Sorkin hyppäsi tuoliltaan taputtamalla käsiään. Hän tuli luokseni sanomaan olevansa todella onnellinen. Minusta tuntui, että hänen sanoilleen annettiin asianmukainen oikeus. Siksi [teen tämän] - tehdä Aaron Sorkinista onnellinen. Olen niin fani hänen teoksistaan.

Luuletko Newsroomin kautta, että ihmiset saavat paremman kuvan siitä, millaista on olla lähetysjulkaisussa?

Luulen, että näyttely tekee hienoa työtä kuvata sekoitus sekä liike- että raportointipuolia. Meillä on yksi hahmo, Don Keefer (Thomas Sadoski), joka pelaa tuottajana. Hän on joku, jonka näit alusta alkaen ja jolla on yritysajattelu, ja jonka tarkoituksena on saada luokitukset riippumatta siitä. Me kaikki näimme kuinka hän päätyi haluamaan tehdä paremmin. On vaikea. Sinulla on tavallaan oltava yksi jalka kussakin. Se on yritys. Se ei ole ihmisille tarkoitettu yritys. On todella vaikeaa luoda jotain, joka on yleisölle, heidän tietämykselleen ja turvallisuudelleen, ja samalla yritysten ja rahan hallitsema. Mielestäni Sorkin teki hienoa työtä osoittaessaan sen komplikaatioita.

Mikä on sinulle parasta tässä koko kokemuksessa?

Parasta on vastaus, jonka olen saanut niin monilta naisilta, vanhemmilta ja nuoremmilta, eri tehtävissä politiikassa, viihteessä ja popkulttuurissa sekä naisilta, jotka ovat vasta aloittamassa uraansa. He kaikki vastasivat Sloanille - hän ei anna muiden mielipiteiden määritellä kuka hän on. Pelaan Sloania miehenä. Ajattelen häntä miehenä, ei siksi, että hän on parempi kuin mies, vaan koska se on päinvastoin kuin ihmiset ajattelevat naisista uutismaailmassa. Pelaan häntä kuin vahva mies.

Näemmekö Sloan ja Don yhdessä tällä kaudella?

He voivat tehdä vain niin paljon kuin pomo ja työntekijä. Toivoin todella Charlie-Sloan-tarinaa - se olisi hauskempaa. Suosikkiosani olla Newsroomissa on olla vuorovaikutuksessa Charlien kanssa Sloanina. En vain voi uskoa, että työskentelen Waterstonin kanssa - lain ja järjestyksen kaveri, joka on kanssani! Hän on hämmästyttävä. Jaamme perävaunun - se on hienointa.

Sorkinin tiedetään vaativan näyttelijöitä pitämään kiinni käsikirjoituksesta. Kuinka haastavaa se on?

Kuulen, että jotkut näyttelijät puhuvat siitä, kuinka he vihaavat sitä, mutta minä todella rakastan sitä. Mielestäni sitä tarvitaan. Jos luet rivit tarkalleen miten se on kirjoitettu, pilkku pilkulla, se antaa sinulle käsityksen siitä, kuka hahmosi on. Jos hahmossasi on paljon ajettavia lauseita, hän on joku, joka sekoittaa. Jos luet sen samalla tavalla kuin Sorkin kirjoitti, saat paljon hahmosta, jota et tiennyt aiemmin.

Olet kiinalainen, äitisi on syntynyt Vietnamissa, mutta varttuit Japanissa. Minkä maan kanssa tunnistat eniten?

Tunnistan Kiinan ja Japanin. Äitini puhuu mandariinia ja vietnamia. Olin tottunut puhumaan molemmista nuorena, mutta siirtyessäni amerikkalaiseen kouluun minusta oli liian noloa puhua heitä. Luulen, että haluan käyttää enemmän aikaa mandariinin oppimiseen.

Onko eri kielten tunteminen tärkeää?

Se on. Yksi armeijan perheen ja liikkumisen etu on, että tunnet olevasi maailman kansalainen. Vaikka minusta tuntuu hankalalta elämässä, minusta tuntuu myös, että voin mennä minne tahansa, että kaikkialla on kotini. Haluaisin palata takaisin ja asua kuukauden ajan paikassa, jossa he puhuvat vain kiinaa.

Onko sattuma, että Sloan pystyy myös puhumaan japania, vai kirjoitettiinko hahmo sen ympärille, että osaat japania?

Tapasin kirjailijoita ja he kysyivät elämästäni ja kerroin heidän kasvaneen Japanissa. Sanoin heille, että puhuin kieltä, mutta olin hieman ruosteinen, koska en ollut ollut siellä jonkin aikaa. Kaksi viikkoa myöhemmin, Sorkin sanoi, kuulin, että puhut mukavasti japaniksi. Onko se ok, jos panen sinut puhumaan muutaman lauseen näyttelyssä? Suostuin. Myöhemmin tajusin, että minua pyydettiin puhumaan paitsi keskustelevan japanin lisäksi myös japaniksi uutislähetyksiä varten! Jopa japanilaiset näyttelijät oli korjattava heidän puhumistavansa suhteen! Minusta tulee yhä hermostuneempaa puhumista japaniksi, koska en ole käynyt siellä jo jonkin aikaa, joten ohjaaja käy sen läpi kanssani. Tämän Singaporen matkan jälkeen menen Eurooppaan ja vietän sitten kuukauden Japanissa ja asun isäntäperheen kanssa voidakseni saada japanilaisen vihdoin takaisin raiteilleen.

Äitisi näyttää olevan melko hahmo. Onko hän pyytänyt sinua palauttamaan tavaraa, koska olet Aasiassa?

Ajattelin aina äitiäni tyypillisenä aasialaisena äitinä. Sain hänelle juuri jeepin, ja hän oli siitä innoissaan. Äitini tuli Amerikkaan sodan päättyessä. Hänen tyttärensä on Hollywoodissa kuin unelma, jota hän ei koskaan ajatellut saavansa unelmoida. Isoäidilläni oli yhdeksän lasta, jotka kaikki varttuivat ja joilla oli insinööri- ja lääketieteen tutkinto, joten minusta näyttelyliiketoiminta oli aivan hänen ylitseen.

Kerran äiti sanoi kiinalaisella aksentillaan: äiti rakastaa katsella sinua televisiosta, mutta äidin televisio on niin pieni. Ostat Äiti-LCD: n. Sanoin: Kuinka tiedät edes mitä se on? Hän sanoi: Voi, haluan yhden seinälle! Tietysti hän sai sen myös. Äitini on kunnossa. Hän on kaiken minusta keräilijä. Hän kerää kaikki nuo lehdet. Minusta tuntuu pahalta, että hän pinoaa heidät kaikkialle taloon ja että ne ovat palovaaraa.

(Sähköposti [sähköposti suojattu])